Neurologija

Großhirn - CerebrumNeurološki pregled je specijalistički pregled neurologa koji na osnovu anamneze, kliničkog pregleda, te pretraga postavlja tačnu dijagnozu bolesti i propisuje terapiju.

Color Doppler karotida, VB (vertebrobazilarnog sliva), TCD (trankranijalni Doppler) TCCD (transkranijalni color Doppler) su ultrazvučni pregledi vratnih krvnih žila.

Pretrage vratnih i intrakranijalnih arterija (VB i TCD color Doppler) su indicirane za sve bolesnike koji su preboljeli TIA (tranzitornu ishemičnu ataku) ili moždani udar, bolesnike s visokim rizikom za cerebrovaskularne bolesti, bolesnike sa sumnjom na subclavia steal syndrome, bolesnike sa sumnjom na centralni uzrok vrtoglavica, bolesnika s degenerativnom bolešću vratne kičme, s vrtoglavicom, nejasnim glavoboljama, te bolesnika sa sumnjom na aneurizmu arterija Willisijevog kruga i AV malformacijom.

U neurološkoj ambulanti vršimo dijagnostiku i liječenje slijedećih bolesti:

• Glavobolje (migrene, tenzijske glavobolje, neuralgija n. trigeminusa)
  • Vrtoglavice
  • Epilepsije
  • Ishijalgija
  • Cerebrovaskularne bolesti (TIA, moždani udar)
  • Poremećaji svijesti
  • Demijelinizacijske bolesti (multipla skleroza)
  • Demencije
  • Poremećaj održavanja spavanja i budnosti
  • Neuromične bolesti
  • Neuropatije (dijabetička, alkoholna, sindroma karpalnog tunela)
  • Miasteniju Gravis
  • Parkinsonova bolest

POSEBNE USLUGE

• Mogućnost fizikalne rehabilitacije ovakvih bolesnika u prostorima Poliklinike ili kod kuće.